عمل به آموزه های دینی باعث موفقیت و رشد تحصیلی دانش آموزان می شود

پورداود گفت: توجه و عمل دانش آموزان به آموزه های دینی باعث آرامش روحی آنها می شود و این امرخود باعث موفقیت و رشد تحصیلی آنان خواهد شد.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان به مناسبت دهه کرامت در مورد تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان، با بیان اینکه رسالت اصلی ائمه اطهار (ع) هدایت بشر است، گفت: تربیت قرآنی ما را به سر منزل مقصود می رساند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان  به آیات قرآنی در مورد تعلیم و تزکیه اشاره کرد و افزود: در قرآن 4 بار بحث تزکیه و تعلیم آمده است و در آیات قرآن کریم بحث تزکیه مقدم بر تعلیم است.

 

پورداود بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بر اساس اولویت تزکیه و آموزه های دینی و اولویت تعلیم شکل گرفته است .

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: آموزش و پرورش استان همدان در اجلاس بیست و هشتم نماز در کشور به عنوان دستگاه برتر شناخته شد و این خود بیانگر این است که آموزش و پرورش استان در راستای سند تحول بنیادین حرکت می کند.

 

پورداود اظهار داشت: توجه و عمل دانش آموزان به آموزه های دینی باعث آرامش روحی آنها می شود و این امرخود باعث موفقیت و رشد تحصیلی آنان خواهد شد.

 

وی گفت: بارگاه ملکوتی امام هشتم امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) لطف الهی برای ایرانیان است که برای حل مشکلات و رفع گرفتاری به این اماکن مقدس روی می آورند.

 

 

 

 

کد خبر 945582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha