تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی گفت: به همت و تلاش کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر و در ایام دهه کرامت، دو سری جهیزیه به۲ نوعروس این روستا اهدا شد.

«محمد مهدی الیاسی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما در کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر، در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم‌کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است.

مديرمسئول كانون فرهنگي هنري شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: دستگیری از نیازمندان از برنامه های مهم این کانون در طول سال و در مناسبت های مختلف است.

 

وی اظهار کرد: برای اهدای این جهیزیه‌ها به دو نوعروس روستای گرجی محله تلاش شد تا در راستای کمک به تولید ایرانی و ایجاد اشتغال و تشکیل زندگی خانواده ایرانی از کالاهای ایرانی انتخاب شود.

الیاسی گفت: به همت و تلاش کانون فرهنگی شهدا روستای گرجی محله بهشهر و در ایام دهه کرامت، دو سری جهیزیه به۲ نوعروس این روستا به ارزش 200 میلیون ريال اهدا شد.

 

وی تصریح کرد: امید آفرینی در بین اقشار جامعه، ترویج سبک زندگی اسلامی، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش برای رفع محرومیت‌ها از اهداف مهمی است که در دستور کار کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد روستای گرجی محله بهشهر است.

کد خبر 945632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha