بیانیه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به مناسبت روزقلم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به مناسبت ۱۴ تیرماه روزقلم بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در بیانیه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی آمده است: رسالت قلم، رسالتی پایان ناپذیر برای احیای حق وحقوق مطالبه گرانیست که جز راه درست رانمی پیمایند وجز درراه احیای کرامت های انسانی، گام برنمی دارند.

 

حجت الاسلام «عباس دانشی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به مناسبت 14 تیر ماه روز قلم بیانیه ای صادر کرد که آن آمده است: «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ » قلم، رزمنده خط مقدم مبارزه با شیطان است همه شیاطین به هر نام و نشان. لذاست که امروز قلم در جبهه روشنگری، یقه شیطان استعمار و استکبار را یک جا می‌گیرد تا حق روشنی و حق مردم روشنی‌خواه را بگیرد.

 

ارزش والای قلم، آن گاه به خوبی دریافت میشود که به یاد بیاوریم خداوند متعال ، دربزرگترین معجزه دنیا - کلام ا.. مجید - به قلم وبه هر آنچه مینویسد ،سوگند خورده است.

 

وی در این بیانیه آورده است: ۱۴ تیر، روز قلم را به اهالی قلم تبریک عرض نموده وبرای یکایک خادمان این عرصه، سربلندی، آزادگی و روشنخواهی را آرزومندیم.

 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، ضمن تبریک این روز، به اهالی قلم، برای تمام نویسندگان آزاداندیش و متعهد آرزوی توفیق داشته و همچون همیشه، عزم خود را در جهت رفع مشکلات اهالی قلم و کمک به گسترش فرهنگ  و هنر اسلامی به کار خواهد بست.

 

کد خبر 945765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha