امتحانات مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس غیر حضوری است

دانش منش، از برگزاری آزمون های دروس نظری نیم سال دوم ۹۹-۹۸ مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس به صورت مجازی و غیر حضوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حبیب دانش منش» امروز (شنبه ۱۴ تیر) با بیان این که تأمین سلامت روانی و جمسی دانشجویان و ایجاد فضای بی دغدغه و با امنیت خاطر برای برگزاری امتحانات در اولوویت قرار دارد، گفت: آزمون‌های دروس نظری نیم سال دوم 99-98 مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس افزود: بر اساس مصوبه جلسه مورخ ۲۵ خرداد ۹۹ هیئت رئیسه دانشگاه جامع علمی کاربردی و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن عمومی، مقرر شده که آزمون‌های متمرکز پایان نیم‌سال دوم 99-98 از 11 لغایت 17 به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار شود.

وی اضافه کرد: آزمون های دروس نظری مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس از هفته آینده 21 تیرماه برگزار خواهد شد.

دانش منش در خصوص نحوه برگزاری آزمون های دروس عملی این دانشگاه عنوان کرد: آزمون های دروس عملی مراکز آموزش علمی کاربردی واحد استان فارس به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این واحد دانشگاهی با فراهم کردن بسترهای مناسب از 16 فروردین ماه ‏به ارائه آموزش‌های مجازی به دانشجویان اقدام کرده است، اظهار کرد: تمامی جلسات و شوراها از ابتدای اعلام ستاد پیشگیری از کرونا با استفاده از میز خدمت الکترونیک این دانشگاه در حال برگزاری است.

حبیب دانش منش اضافه کرد: تاکنون تمامی کلاس‌های نظری و ‏بخشی از کلاس‌های عملی، 24 مرکز آموزش علمی کاربردی این استان که قابلیت ارائه به صورت مجازی را داشته‌اند از طریق سامانه «سمالایو» و دیگر سامانه های فضای مجازی برگزار شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس ضمن اشاره به برگزاری 23 هزار و 116 کلاس درس به صورت مجازی توسط مراکز آموزشی استان بیان کرد: بیش از 90 درصد دانشجویان جهت حضور در کلاس های درس مجازی از این سامانه ها استفاده کرده اند.

وی ابراز امیدواری کرد: دانشجویان در کمال آرامش و بی دغدغه و با سلامت کامل نیم سال جاری را به پایان برسانند.

کد خبر 945781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha