بودجه ۹۷۰ هزار ميليارد ريالي شهرداري ها ظرفيت بالايي براي ايجاد رضايتمندي شهروندان است

جمالی نژاد گفت: بودجه ۹۷۰ هزار میلیارد ريالي شهرداری های کل کشور كه ميزان آن ۱۰۰ هزار میلیارد ريال بیشتر از مجموع بودجه عمرانی کل کشور است، ظرفيت مناسبي براي ايجاد رضايتمندي شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «مهدي جمالي نژاد» كه شنبه ۱۴ تير همزمان با روز شهرداري و دهياري در حاشيه مراسم رونمايي از ۲۲ دستگاه اتوبوس شهرداري كرج سخن مي گفت، تصريح كرد: این ارقام  نشان‌دهنده جایگاه مهم مدیریت شهری در عرصه نيل به توسعه کشور و تلاش برای تقويت رفاه مردم و توانمندی شهرداري ها در اجرای پروژه هاي عمران شهري است.

معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور همچنين خاطرنشان کرد: شهرداري ها در کنار اجرا و تکمیل پروژه‌هاي عمران شهري باید شاخص های اعتماد مردم به مدیریت شهری را هم ارتقا دهند.

جمالي نژاد ضمن اشاره به مشکلاتی که از زمان شیوع ويروس كرونا در کشور ایجاد کرده، گفت: خوشبختانه با تلاش جمعی همه دست اندركاران امر، پروژه های عمرانی در گوشه و کنار کشور در حال اجراست و متوقف نشده است.

وي در ادامه اظهار كرد: در استان البرز و شهر كرج هم پروژه هاي مهمي نظير كمربند جنوبي تهران از چرم شهر به آبيك، بزرگراه شمالي كرج كه ادامه بزرگراه شهيد همت است، قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال، جاده هشتگرد به طالقان و پروژه قطارشهري كلانشهر كرج در دست اجراست و چند پروژه مهم شركت آب و فاضلاب، اداره كل اوقاف و امور خيريه، اداره كل ورزش و جوانان و چند شهرك صنعتي نيز در استان البرز طي چند ماه آتي آماده بهره برداري خواهد رسيد.

معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور با اشاره به احداث ۱۶۰ هزار واحد مسکونی اضافه بر پروژه های مصوب سال ۹۸ در کشور، گفت: علاوه بر این، در سال گذشته ۴۰هزار پروژه زود بازده نیز با همکاری بسیج سازندگي در روستاها و شهرهاي كوچك آغاز و بخش هايي از آن تکمیل و به بهره برداري رسيده است.

جمالي نژاد همچنين از شهرداري كرج به دليل برنامه ريزي براي ورود اتوبوس هاي جديد به ناوگان حمل و نقل عمومي شهري اين كلانشهر قدرداني نمود./

کد خبر 945885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha