گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا در اسلامشهر

گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا در اسلامشهر بمناسبت دهه کرامت انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، همزمان با فرارسیدن ولادت امام رضا علیه السلام و  دهه کرامت با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان شهرستان اسلامشهر مزار مطهر شهدا عطر افشانی و گلباران شد.


بنابر این گزارش، این مراسم با حضورخادمیاران آستان مقدس امام رضا به مناسبت دهه کرامت و با حضور مهدی اردلانی معاون فرهنگی بنیاد شهیدو امورایثارگران اسلامشهر، اصغری سرپرست دفتر آستان مقدس امام رضا ،فدایی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان  درگلزار شهدای امام زاده عقیل اسلامشهر برگزارشد.


مهدی اردلانی معاون فرهنگی بنیاد اسلامشهر در حاشیه این مراسم گفت‌ :شهدا به تاسی از حدیث سلسله الذهب حضرت امام رضا به ندای رهبر خود لبیک گفته و برابر دشمن بعثی ایستاده و اجازه ندادند دشمنان به میهن و کشورمان تعدی نمایند و شربت شهادت را نوشیدند و امروز ما به پاس فداکاری ها و ایثار شهدا اینجا گردهم آمدیم تا با شهدا تجدید عهد کنیم.


گفتنی است در پایان مراسم، حاضرین با نثار گل و گلاب و قرائت فاتحه مزار شهدا را گلباران کردند که پرچم سبز متبرک حضرت رضا(ع) بیش از همه در این مکان خودنمایی می کرد.

کد خبر 946028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha