نشست سیاسی «تبیین و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی» برگزار شد

مدیر مسئول کانون حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر هشتجین گفت: نشست سیاسی «تبیین و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی» با حضور اعضای این کانون، پایگاه مقاومت بسیج در محوطه فضای سبز مسجد برگزار شد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نشست سیاسی «تبیین و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی» با حضور اعضای این کانون، پایگاه مقاومت بسیج در محوطه فضای سبز مسجد برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر هشتجین تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این نشست در فضای باز برگزار شد و رعایت مسایل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین ویژگی های این نشست تخصصی بود.

 

وی افزود: در این نشست سیاسی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تبیین و بازخوانی حقوق بشر آمریکا و تناقض های صورت گرفته در سطح بین المللی اشاره و گفتگو شد.

 

نوروزی اعلام داشت: اشاره به سرنوشت امام موسی صدر و ردپای آمریکایی ها برای ایجاد فتنه در منطقه از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

 

در پایان این نشست نیز به مناسبت دهه کرامت صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) قرائت شد و دست به سینه زیارت از راه دور نیز با مشارکت خواهران انجام شد.

کد خبر 946093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha