رعایت فاصله گذاری اجتماعی ماثرتین گام در پیشگیری از شیوع کرونا است

جواد آقا زاداه گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی از راه های بسیار مطمعن در راستای پیشگیری از ابلا به کرونا عنوان شده اند.

«جواد آقازاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: باید همه مردم با تمام قوا در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی تلاش کنند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی افزود: متاسفانه این روز ها شاهد گسترش این ویروس در استان و بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا هستیم که این اتفاق تمام مسولان استانی را نگران کرده است.

 

وی با بیان اینکه باید از تجمع و دورهمی ها بپرهیزیم، تصریح کرد: خوشبختانه کارمندان در سازمان ها و ادارات به خوبی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند که این امر بسیار شایسته است.

 

این مسئول با بیان اینکه همراهی همه جانبه مردم آذربایجان غربی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضروری است، گفت: باید با تلاشی شبانه روزی زنجیره ابتلا به ویروس کرونا را بشکنیم که این اتفاق فقط با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک ممکن می شود.

 

آقا زاده اضافه کرد: از نظر تجهیزات، ونتیلاتورها و تخت‌های ویژه موجود در آذربایجان‌غربی آمادگی کامل را داریم تا مدیریت تخت‌ها را در صورت افزایش بیماران انجام دهیم و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

 

گفتنی است، تاکنون حدود ۲۳۸ هزار نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

کد خبر 946297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha