۸۰ درصد تراکتورهای گنبدکاووس پلاک گذاری شده است

نورا گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد تراکتورهای شهرستان گنبدکاووس پلاک گذاری شده است و ۲۰ درصد باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامعلی نورا» امروز (دوشنبه ۱۶ تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: فصل داشت محصولات پاییزه به پایان رسیده است و کشت محصولات بهاره و تابستانه آغاز شده است.

 

مدیرجهاد کشاورزی گنبدکاووس ادامه داد: در حال حاضر در فصل داشت پنبه به سر می بریم و کشاورزان به شدت نگران آفات پنبه هستند و زمان دقیق مبارزه با آفات برای کشاورزان بسیار حائز اهمیت است.

 

نورا یادآور شد: چند سالی است که طرح پیش آگاهی را برای کشاورزان آغاز کردیم و تله های نوری و فرمونی را برای آفات در نظر گرفتیم که بهترین زمان را برای مبارزه با آفات نشان می دهد.

 

وی با بیان اینکه استفاده از این تله های نوری و فرمونی باعث استفاده کمتر از سموم می شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته همکاری خوبی از سوی کشاورزان در این خصوص رقم خورد و امیدواریم مرحله داشت پنبه امسال به خوبی سپری شود.

 

مدیر جهاد کشاورزی گنبدکاووس ابراز داشت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از ماشین آلات کشاورزی در سطح شهرستان و استان با مشکل سوخت رو به رو هستند به طرح پلاک گذاری تراکتور با همکاری پلیس راهور، نظام مهندسی و جهاد کشاورزی اهتمام شده است.

 

نورا یادآور شد: تاکنون بیش از 80 درصد تراکتورهای شهرستان گنبدکاووس پلاک گذاری شده است و 20 درصد باقی مانده است.

 

وی یادآور شد: درخواست داریم کشاورزان به بخش نظام مهندسی مراجعه کنند و درخواست پلاک گذاری را داشته باشند و بتوانیم 100 درصد تراکتورهای شهرستان پلاک داشته باشند.

 

کد خبر 946329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha