دولت قدردان تلاش اصناف فارس در بحران کروناست

رحیمی گفت: درک اصناف فارس از شرایط کرونا مایه افتخار بوده و دولت قدردان تلاش های اصناف است و می کوشد تا با کنترل تلاطم بازار، ثبات را در حد ممکن ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (یکشنبه 15 تیر) در دیدار صمیمانه با روسای مجامع امور صنفی شیراز در اتاق اصناف فارس گفت: تلاش دولت این است که با ارائه تسهیلات 12 درصد برای اصناف آسیب دیده در بحران کرونا، کمترین آسیب متوجه واحدهای صنفی شود.

استاندار فارس افزود: درک اصناف فارس از شرایط کرونا و تعطیل کردن واحدهای صنفی به صورت داوطلبانه در ماه های پایانی سال گذشته مایه افتخار و نشانه از خودگذشتگی این جامعه همیشه در صحنه است.

وی اضافه کرد: متاسفانه شیوع کرونا استان فارس را وارد مرحله قرمز کرده است و امیدواریم که اصناف فارس همچون گذشته در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پیشرو و همراه ما باشند.

رحیمی با تاکید بر وضعیت کنونی اصناف در بحران کرونا بیان کرد: به دلیل کاهش درآمدها و کاهش تقاضای موثر در جامعه، در حال حاضر اصناف استان با مشکلاتی مواجه هستند و وضعیت معیشت مردم موجب کاهش رونق بازار شده است اما خوشبختانه واحدهای صنفی همچنان با به مخاطره انداختن سرمایه خود در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

استاندار فارس تصریح کرد: دولت قدردان تلاش های اصناف است و برای رفع مشکلات آنها در حد توانایی خود می کوشد تا با کنترل تلاطم بازار، ثبات را در حد ممکن ایجاد کند.

رحیمی با اشاره به حضور همیشگی اصناف فارس در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: اصناف همواره ایثارگرانه در کنار مردم بوده است و کاسب در نگاه دینی ما حبیب خداست.

کد خبر 946337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha