نقش‌آفرینی مؤثر اصناف در تمامی مقاطع حساس سیاسی و تاریخی کشور

طالبی استاندار یزد در همایش خیرین اصناف و بازاریان استان گفت: نقش‌آفرینی مؤثر اصناف در تمامی مقاطع حساس سیاسی و تاریخی کشور مشهود بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد در همایش خیرین اصناف و بازاریان استان یزد که به‌منظور بررسی اقدامات صورت گرفته از سوی اصناف در جریان مبارزه با کرونا و با حضور رئیس کمیته امداد کشور، رئیس مجمع نمایندگان استان و جمعی از نمایندگان اصناف و مسئولین استان در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد گفت: همواره شاهد همراهی بسیار خوب بازاریان با مردم در مقاطع مختلف سیاسی و تاریخی کشور ازجمله انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و حوادث و بلایای طبیعی بوده‌ایم.

وی بابیان اینکه اصناف از آغاز شیوع کرونا در استان یزد و در عین رکود شدید کسب‌وکارهایشان، پا به میدان گذاشته و داوطلبانه و زودتر از دیگر نقاط کشور اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود کردند اظهار داشت: این همراهی موجب شد استان عملکرد بهتری را به نسبت دیگر مناطق کشور در خصوص کنترل بیماری کرونا داشته باشد.

طالبی ادامه داد: اصناف یزد در اجرای اقدامات مختلف خیری و طرح مواسات مؤمنانه، پیش‌قدم بوده و از تولید لوازم پزشکی موردنیاز بیمارستان‌ها و تأمین اقلام بهداشتی تا حمایت از آسیب دیدگان و ارائه کمک‌های مالی به اقشار آسیب‌پذیر را در دستور کار خود قراردادند.

کد خبر 947814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha