اجباری شدن استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی و ادارات دولتی در یزد

طالبی استاندار یزد گفت: استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی و مسقف و ادارات دولتی اجباری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست استاندار یزد و با حضور ویدیو کنفرانسی فرمانداران استان و اعضای ستاد، به‌منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان، هماهنگی‌های لازم برای اجرای آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و اتخاذ تصمیماتی جدید برای مقابله با این بیماری در استان، در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در این نشست گفت: با توجه به اینکه هیچ‌کدام از شهرستان‌های استان به‌عنوان شهرستان قرمز اعلام‌نشده و بر همین اساس اعمال محدودیت‌هایی همچون تعطیلی برخی واحدها و محدودیت‌های ترددی ممکن نیست.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی و مسقف و ادارات دولتی اجباری خواهد بود اظهار داشت: باید نظارت‌های جدی برای رعایت این مصوبات انجام و دستگاه‌های دولتی حداکثر همکاری با تیم بازرسی ناظر بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

استاندار یزد افزود: به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان، صداوسیما، شهرداری‌ها و دستگاه‌های مختلف، تبلیغات و فرهنگ‌سازی‌های لازم را انجام دهند.

طالبی خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم در صورت تخلف مراکز مختلف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با استفاده از سامانه‌های ارتباطی با سازمان صمت، تخلفات را گزارش دهند.

 

کد خبر 946355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha