تداوم مشق مواسات و جهاد خدمت در کانون فرهنگی هنری نور سامان

صفاری سامانی گفت: فعالیت‌های محرومیت ‌زدایی و رسیدگی به نیازمندان توسط فعالان کانون فرهنگی هنری نور با قوت و قدرت با همکاری و مشارکت بسیج و سایر ارکان مسجد جامع سامان ادامه دارد.

«رضا صفاری سامانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: فعالیت‌های محرومیت ‌زدایی و رسیدگی به نیازمندان توسط فعالان کانون فرهنگی هنری نور با قوت و قدرت با همکاری و مشارکت بسیج و سایر ارکان مسجد جامع سامان ادامه دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان ادامه داد: فعالان کانون فرهنگی هنری نور سامان با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا دست از جهاد و خدمت رسانی برنداشته اند و همچنان در حال یاری رسانی به مستمندان هستند.

 

وی ابراز کرد: فعالان کانون فرهنگی هنری نور در این حرکت خودجوش با همکاری و مشارکت بسیج و سایر ارکان مسجد جامع سامان به ندای رهبر معظم انقلاب در خصوص همدلی و مواسات و رزمایش کمک مومنانه لبیک گفتند.

 

صفاری سامانی گفت: تلاش فعالان این کانون با جمع آوری بسته های غذایی به همت خیرین بسیج و سایر ارکان مسجد جامع سامان آغاز شد و همزمان با میلاد امام رضا (ع) بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام توزیع و تکریم نیازمندان یکی از اقدامات کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان بود.

 

کد خبر 946375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha