کمک ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ريالی حامیان نکایی در طرح اکرام ایتام و محسنین

بریمانی ورندی گفت: حامیان نکایی در طرح اکرام ایتام و محسنین، بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ريال به افراد تحت پوشش این نهاد کمک کردند.

« حسین بریمانی ورندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: خیران و حامیان نکایی در سه ماهه اول امسال، بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون ريال به افراد تحت پوشش این نهاد در طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.

 

رئیس کمیته امداد نکا افزود: 3 هزار و 34 حامی نکایی از 164 نفر از ایتام و 148 نفر فرزند طرح محسنین حمایت می کنند.

 

وی اظهار کرد: حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین، به صورت ماهانه مبالغی را براساس توانمندی خود برای فرزندان تحت حمایت واریز می کنند.

 

این مسئول با بیان اینکه هدف از اکرام ایتام و محسنین یاری رساندن به فرزندان ایتام و محسنین و افراد از کار افتاده است، خاطر نشان کرد: حمایت از کودکان یتیم و دارای سرپرست بیمار و از کارافتاده با هدف تامین بخشی از نیازهای معیشتی، تحصیلی، درمان و... انجام می شود.

 

بریمانی ورندی گفت: هر حامی می تواند با تحت حمایت قرار دادن یک یا چند فرزند یتیم یا طرح محسنین، به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان همت گمارده و کمک های خاص خود را به فرزندان تحت حمایت خود انجام دهد.

 

رئیس کمیته امداد نکا تصریح کرد: در سال جاری با تلاش های انجام شده همه همکاران و کمک و فعالیت خیران، شاهد رشد 210 درصدی کمک های حامیان طرح اکرام ایتام در نکا هستیم.

کد خبر 946410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha