کمک به تقویت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و دینی اولویت مجلس یازدهم باشد

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمترین اولویت های مجلس یازدهم گفت: کمک به تقویت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و دینی اولویت مجلس یازدهم باشد.

«سید کاظم موسوی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهمترین اولویت های مجلس یازدهم گفت: از مهمترین اولویت های مجلس یازدهم همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، انجام فعالیت هایی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور است.

 

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بهبود فضای فرهنگی کشور، تقویت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و دینی در کشور، سامان دادن به فضای مجازی و سایر امور باید در بخش فرهنگ از طرف مجلس مورد سر و سامان قرار گیرد و در این راستا اگر لازم باشد، طرح هایی از طرف نمایندگان و لوایحی از طرف دولت به مجلس ارایه شود و اگر هم نیاز است، قوانینی را اصلاح شوند و نظارت دقیقی بر اجرای قانون انجام شود.

 

وی گفت: سال، سال جهش تولید است و باید در این زمینه مجلس، دولت و سایر نهادها فعال باشند. مجلس تازه نفس باید طرح های جان داری را در این رابطه برای تقویت تولید داشته باشد، دولت نیز لوایح پر ملاطی به مجلس ارایه دهد تا ما بتوانیم در این راستا جهش را رقم بزنیم.

 

موسوی تصریح کرد: متاسفانه کارخانه های ما خوابیده اند، استان های کمتر توسعه یافته و محروم ما بیش از پیش محروم شده اند، کارگران زیادی به دلیل تعطیلی کارخانجات و صنایع بیکار شده اند و تمامی این مشکلات باعث شده است که روز به روز وضعیت معیشت در کشور ضعیف شود.

 

وی تصریح کرد: اجرایی کردن اصل 44 قانون اساسی و تقویت بخش خصوصی برای عملیاتی کردن شعار جهش تولید باید از سوی دولت اجرایی شود. دولت نباید تحت هیچ شرایطی در اقتصاد دخالت کند و در حد خودش باید نظارت داشته باشد. مجلس نیز باید زمینه های مردمی کردن اقتصاد را فراهم کند. وقتی مردم خودشان پای کار بیایند، قطعا می توانند تحولی را ایجاد کنند.

 

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی مردم خودشان در میدان باشند، رقابت ایجاد می شود و در این رقابت ما شاهد تحولات عظیمی در بخش تولید خواهیم بود. ما باید مردم را به اقتصاد لینک دهیم و زمینه های لازم را برای حضورشان در اقتصاد فراهم کنیم./

کد خبر 946461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha