کتابخانه مرکزی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است

طهماسبی با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی خرم آباد از کتابخانه های پروژه‌های اولویت ‌دار استان است، افزود: کتابخانه مرکزی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، «فرشته طهماسبی» امروز(16 تیر) در جمع خبرنگاران، عملیات ساخت و ساز کتابخانه مرکزی خرم آباد آغاز شده است، اظهار داشت: کتابخانه مرکزی خرمآباد فازبندی شده و در حال حاضر نیز ساخت آن فعال است.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با بیان اینکه این کتابخانه تاکنون بیش‌ از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: اداره‌ کل راه و شهرسازی مجری پروژه است.

 

وی افزود:  متأسفانه در سالیان گذشته از محل توازن مبلغی به این پروژه اختصاص نیافته و با توجه به گران بودن مصالح کار دشواری برای تکمیل دارد.

 

طهماسبی ادامه داد: از استاندار و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان توقع داریم که این پروژه را ویژه‌ ببینند تا امسال فاز نخست که شامل ساختمان اداری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، دو باب کتابخانه، سالن آمفی‌تئاتر و ... است به بهره‌برداری برسد، چون یکی از خواسته‌های اهالی فرهنگ و هنر لرستان است.

 

وی ادامه داد: سال پیش اقدامات خوبی در این پروژه انجام و بدهی‌ پیمانکاران پرداخت شد و بدون شک اگر روند اجرایی این پروژه سال‌های قبل مثل یکی دو سال اخیر شتاب داشت، پروژه زودتر از این‌ها به بهره‌برداری می‌رسید.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با بیان این‌که کتابخانه مرکزی جزو پروژه‌های اولویت‌دار استان است، افزود: با توجه به تعداد کم کتابخانه‌ها در استان، امیدواریم امسال اعتبار و تخصیص این پروژه مناسب باشد و شاهد افتتاح فاز نخست آن باشیم.

کد خبر 946561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha