رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اقشار مختلف مردم الزامی است

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه همه کارکنان دستگاه های اجرایی استان باید از ماسک استفاده کنند، ابراز کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط آحاد مختلف جامعه با توجه به شیوع نگران کننده ویروس کرونا در استان الزامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، ظهر امروز(۱۷ تیر) در در نشست با جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان با ابراز نگرانی از افزایش آمار تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در سطح استان، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در استان بسیار نگران کننده بوده و بی داد می کند، باید همه اقشار مختلف مردم مراقبت های لازم را انجام داده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

« قاسم سلیمانی دشتکی» با بیان اینکه ابتلای ۲۲۰ نفر به کرونا و فوت ۷ نفر در یک روز برای استان ایلام فاجعه بار است، یادآور شد: این میزان ابتلا و فوت ناشی از کرونا زنگ خطری برای همه اقشار مختلف  در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذای اجتماعی و خودداری از هر گونه حضور در اجتماعات است.

 

وی با بیان اینکه ستاد استانی مبارزه با کرونا در راستای جلوگیری از شیوع کرونا محدودیت هایی را در سطح استان تصویب کرده است، ابراز کرد: همه مردم برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد مبارزه با کرونا در استان اجرای مصوبات را با جدیت و دقت دنبال کنند، گفت: در بحث سلامت مردم و حفاظت از جان آنان با کسی تعارف و ملاحظه ای نداریم و با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا قاطعانه برخورد می شود.

 

سلیمانی دشتکی با اشاره به آمار بالای کارکنان مبتلا به کرونا در سطح استان، افزود: جلسات غیر ضروری در سطح ادارات و نهادهای دولتی لغو شود و  تنها در صورت ضرورت، جلسات با حداقل اعضا و صرفا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردد.

 

وی در ادامه بر رعایت فاصله گذاری هوشمند در ادارات تاکید کرد و گفت: همه کارکنان بایست از ماسک استفاده کنند و دستگاه های مرجع موظف هستند برای مجموعه تحت تصدی خود ماسک و اقلام بهداشتی تهیه کنند.

 

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در ادامه خواستار احساس مسئولیت آحاد مختلف جامعه در قبال سلامت خود و دیگران در این شرایط خطرناک شد و گفت: در این وضعیت قرمز تنها در صورتی که همه افراد جامعه با احساس مسئولیت فردی و اجتماعی با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی و با قطع زنجیره انتقال بیماری توسط آنان می توان امیدوار به برون رفت از این شرایط کرونایی خطرناک شد.

کد خبر 946997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha