اجرای طرح « سه شنبه های تکریم» به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد

سالاری با اشاره به اهمیت جذب به مساجد گفت: طرح « سه شنبه های تکریم» به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به برگزاری سه شنبه های تکریم ویژه کانون های مساجد گفت: این طرح در راستای تکریم و بزرگداشت مفاخر فرهنگی، هنری و مذهبی کشور و استان است که به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار می شود.

وی افزود: این طرح با هدف احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خصوصاً خانواده معظم شهدا و ایثارگران است که با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: این طرح به خوبی می تواند ما را در زمینه در جهت جذب به مساجد و همچنین معرفی افراد شاخص و تاثیر گذار در این جهت گام بردارد و امیدواریم در سراسر کشور به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: در استان یزد نیز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است که به همت ستاد برگزار می شود.

وی گفت: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله بویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد را از جمله اهداف دیگر این طرح عنوان کرد.

کد خبر 947209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha