دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با مسئول خانه فرهنگ صدوقی یزد

حجت الاسلام سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با حجت الاسلام محمد صدوقی مسئول خانه فرهنگ صدوقی یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مظفر سالاری» روز گذشته در دیدار با مسئول خانه فرهنگ صدوقی یزد با اشاره به اقدامات ارزنده خاندان صدوقی و به ویژه شهید صدوقی در یزد گفت: استان یزد از وجود این خاندان به خوبی بهره برده است و افرادی همچون شهید صدوقی و مرحوم حجت الاسلام صدوقی به عنوان افرادی ارزشمند و فرهنگی در تاریخ این استان هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: هدف ما از فعالیت های فرهنگی در ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و استان، انجام فعالیت های مسجد محوری است که امیدواریم بتوانیم با خانه فرهنگ صدوقی به خوبی در این مسیر حرکت کنیم.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: با توجه به اقدامات فرهنگی خانه فرهنگ صدوقی در استان امیدواریم بتوانیم از حمایت ها و اقدامات این نهاد فرهنگی به خوبی استفاده کنیم.

حجت الاسلام محمد صدوقی نیز در این نشست ضمن گرامیداشت روز قلم گفت: حجت الاسلام سالاری به عنوان یکی از نویسندگان مطرح استانی و کشوری است که توانسته اند به خوبی داستان های خود را به جامعه معرفی کنند.

وی بیان کرد: کانون های مساجد استان یزد می تواند منشا خدمات خوب فرهنگی در استان شود که امیدواریم بتوانیم با همکاری در این مسیر حرکت کنیم.

 

کد خبر 945938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha