لزوم معرفی آثار عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به جامعه

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر لزوم معرفی این شورا و آثار عملکرد آن به جامعه؛ یکی از این آثار را حضور مردم در صحنه دانست و گفت: مسئولین با کار انقلابی مردم را در صحنه نگه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم شعاع، چهارشنبه(۱۸ تیر) در نشست ستاد بزرگداشت ۱۲ مرداد؛ چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنانی با اشاره به فلسفه شکل گیری این نهاد در سال ۵۹ به فرمان امام راحل گفت: اول انقلاب به دلیل تشتت دستگاه ها، برنامه هایی جداگانه برگزار و اختلافاتی در برگزاری مراسم پیش می آمد تا اینکه شورای هماهنگی به عنوان ارگان مستقل متشکل از همه دستگاه های فرهنگی تشکیل شد تا هدف گذاری برنامه های رسمی کشور را داشته باشد.




مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان معرفی این شورا و عملکرد و آثار ناشی از این عملکرد به جامعه توسط دستگاه های عضو را مهم خواند و با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای تقویت حضور مردم؛ افزود: یکی از برکات شورا  این است که با برگزاری مراسم باعث می شود مردم را در صحنه به عنوان پشتیبان نظام داشته باشیم.



وی ادامه داد: تداوم انقلاب به خاطر حضور مردم است و اگر توانستیم چالش ها را پشت سر بگذاریم به خاطر حضور مردم در صحنه های مختلف بوده و همین حضور مردم در صحنه نشان می دهد پشتیبانی مردم از نظام هنوز ادامه دارد.
 



انجم شعاع با تاکید بر اینکه مسئولین با اتحاد و انسجام و کار انقلابی باید مردم را راضی نگه دارند تا این پشتیبانی که از اول انقلاب بوده را داشته باشیم؛ خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام ملی در مناسبت های مختلف با حضور افراد از همه گروه ها از دیگر برکات عملکرد شورا است.



وی خنثی کردن توطئه های دشمنان و تقویت نظام و جایگاه رفیع ولایت فقیه در جامعه را از دیگر برکات عملکرد شورا عنوان و بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نهاد فراسازمانی است که تشکل های مردمی و نیروهای نظامی و انتظامی را هماهنگ برای برگزاری مراسم باشکوه می کند.


این مسئول از تهیه مستندی از فعالیت های شورا و نتایجی که بر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به ویژه بر قشر جوان و نوجوان دارد؛ خبر داد.

کد خبر 947226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha