طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در قزوین اجرا می شود

حجت الاسلام رمضانی از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با هدف تجلیل از خانواده های شهدا در استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» طرحی است که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقدس و به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این طرح در استان قزوین هم با هدف تکریم و تعظیم خانواده های معزز شهدا و با حضور مسئولان استانی و فعالان کانون های مساجد اجرا خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته هر هفته سه شنبه ها با یکی از خانواده های شهدا در استان دیدار کرده و ضمن تجلیل از ایثارگری های خانواده های شهدا، یاد و خاطره شهیدان را گرامی خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما مرهون گذشت و ایثار شهدا و خانواده هایشان هستیم و بنابراین باید به گونه ای رفتار کرده و عمل کنیم که این خانواده ها فکر نکنند که فراموش شده اند.

 

وی یادآور شد: خانواده شهدا با صبر، مقاومت و ایستادگی ادامه دهنده راه شهدا هستند و تکریم از این خانواده ها گامی در مسیر احیا فرهنگ ایثار و شهادت است و ان شاالله همه ما قدردان خانواده های شهدا و ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

کد خبر 947227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha