فراراز پرداخت مالیات جرم است/مردم نقش مهمی در شناسایی و معرفی فرار مالیاتی دارند

ملکشاهی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم برای جلوگیری از فرار مالیاتی، گفت: مردم نقش مهمی در شناسایی و معرفی فرار مالیاتی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، «هادی ملکشاهی» امروز(18 تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مشارکت مردم در شناساییی و معرفی فرارهای مالیاتی ضروری است.

 

مدیرکل امور مالیاتی لرستان از راه اندازی سامانه ویژه برای گزارش فرار مالیاتی خبرداد و افزود: با راه اندازی این سامانه ویژه، فرصت مشارکت مردم  برای گزارش فرار مالیاتی، مردم استان موارد مرتبط را گزارش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مالیات نقش سازنده ای در توسعه و عمران کشور دارد، ادامه داد: فرار از مالیات آثار مخربی در توسعه و عمران کشور دارد.

 

ملکشاهی با تاکید به اینکه  مالیات هزینه زندگی اجتماعی و فرار از پرداخت آن جرم است، خاطرنشان کرد: بنابراین از شهروندان انتظار می رود با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.intamedia.ir و تکمیل فرم اعلام فرار مالیاتی، این سازمان را در تحقق اهداف خود همراهی کنند.

 

مدیرکل امور مالیاتی لرستان اظهار کرد: تکمیل این فرم نیازی به اعلام مشخصات فردی ندارد و تنها مشخصات فرد مورد نظر و الصاق مستندات فرار مالیاتی آن الزامی‌ است.

کد خبر 947410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha