اهدای کلاه ایمنی به نارنجی پوشان شهرداری آستارا

به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری و دهیاری ها به نارنجی پوشان شهرداری بندر آستارا کلاه ایمنی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مراسم اهدای کلاه ایمنی به نارنجی پوشان شهرداری آستارا امروز(چهارشنبه، ۱۸ تیر) با حضور شهردار و رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آستارا در محل سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد.

 

«جواد معیتی» در حاشیه اهدای کلاه ایمنی به کارگران نارنجی پوش شهرداری آستارا، اظهارکرد: به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری و دهیاری ها، پلیس راهنمایی و رانندگی آستارا به کارگران شهرداری که از موتور استفاده می کنند، کلاه ایمنی اهدا کرد.

 

شهردار بندر آستارا با بیان اینکه کلاه های ایمنی با هدف ارتقای ایمنی راکبان موتور سیکلت اهدا شد، افزود: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین استفاده از کلاه ایمنی به طور حتم خطرات و آسیب‌ های اجتماعی ناشی از تصادفات رانندگی به حداقل می ‌رسد.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم راکبان موتور سوار به ویژه کارگران شهرداری که راکب موتور سیکلت هستند با رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات و به ‌ویژه استفاده از کلاه ایمنی هنگام استفاده از موتورسیکلت در پیشگیری از حوادث همراه و همیار پلیس باشند.

 

معیتی در پایان از پلیس راهنمایی و رانندگی آستارا در اهدای کلاه ایمنی به راکبان موتور سیکلت که در شهرداری شهر مرزی بندر آستارا مشغول به کار هستند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 947432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha