تولید ماسک هیچ آلایندگی زیست محیطی ندارد

موسوی با بیان این که تولید ماسک هیچ آلایندگی زیست محیطی ندارد، گفت: کالاهای دارویی مثل ماسک ممکن است از محیط اطراف آسیب ببیند که این مسأله نیازمند تأیید دانشگاه علوم پزشکی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سید رضا موسوی» در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بحران که پیش از ظهر امروز(چهارشنبه 18 تیر) در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ربط موضوع کارگاه های تولیدی با محیط زیست، اظهار داشت: ما هم از نظر آلایندگی و هم از نظر مکانی که این واحدها تولید می شوند باید مجوز صادر کنیم.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بیان داشت: از نظر آلایندگی و خطر پذیری گاهی خود محصولات برای محیط زیست خطرناک هستند وگاهی نیز محیط اطراف روی کالای تولیدی تأثیر می گذارد که در مورد ماسک بحث دوم مطرح است.

 

وی با تأکید بر این که کالاهایی که از محیط آسیب بپذیرد باید به حداقل ضریب ریسک برسد، گفت: به همین دلیل ما  خطر پذیری محصولات غذایی، دارویی و پزشکی را مدنظر داریم چراکه این ها به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.

 

موسوی با بیان این که تولید ماسک هیچ آلایندگی زیست محیطی نداشته و از نظر مکان نیز ضرورت صدور مجوز برای آن حس می‌شود، گفت: به همین دلیل ما هم موافق اتلاف وقت نیستیم و اگر نظر دانشگاه علوم پزشکی در ارتباط با راه اندازی یک واحد تولیدی ماسک مثبت باشد ما نیز مشکلی نداریم و مجوز را صادر خواهیم کرد.

کد خبر 947464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha