تشریح شرایط ثبت نام دانش آموزان در مدارس گلستان

طاشی از آغاز ثبت نام نوآموزان ابتدایی از خردادماه امسال خبر داد و گفت: برای ثبت نام دانش آموزان میان پایه نیاز به حضور والدین و دانش آموز در سطح مدارس نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قربان طاشی» عصر امروز (چهارشنبه 18 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه بدون مراجعه والدین در سطح مدارس انجام می شود.

 

رئیس  اداره  ارزیابی و عملکرد آموزش وپرورش گلستان ادامه داد: برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم باید مراجعه حضوری انجام دهند، همچنین ثبت نام اول ابتدایی از خرداد آغاز شده است و پایه هفتم نیز از تیرماه آغاز شده است.

 

طاشی یادآور شد: ثبت نام پایه دهم به دلیل هدایت تحصیلی آغاز نشده است و امیدواریم از 23 تیرماه ثبت نام دانش آموزان پایه دهم نیز انجام شود.

 

وی افزود: مدارس خاص تیزهوشان، شاهد و غیر دولتی ثبت نام را انجام می دهند و شهریه مدارس اکثراً اعلام شده است و این مبلغ به اطلاع خانواده ها رسانده شده است.

 

رئیس  اداره  ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: مدارس غیر دولتی تنها می توانند هزینه شهریه را دریافت کنند و اجازه دریافت هزینه کلاس های فوق برنامه را ندارند.

 

طاشی بیان کرد: در مدارس شاهد کار ثبت نام دانش آموزان انجام می شود و آزمون مدارس هفتم و پایه دهم در روزهای آینده برگزار می شود و پذیرفته شدگان وارد مدارس تیزهوشان می شوند.

 

 

کد خبر 947496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha