طرح ملی «سه شنبه های تکریم» تاثیر بسزایی در الگوسازی برای نوجوانان و جوانان دارد

حجت الاسلام قندهاری گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» علاوه بر معرفی شهدا و جانبازان می تواند تاثیر بسزایی در الگوسازی برای نوجوانان و جوانان داشته باشد.

حجت الاسلام «غلامرضا قندهاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان سمنان، ضمن قدردانی از اجرای طرح «سه شنبه های تکریم » توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: حفظ و اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت تداوم راه شهدا است كه بايد به بهترين شكل انجام شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، استقامت و پایداری خانواده شهدا را سبب تداوم انقلاب  اسلامی دانست وگفت: حماسه ايثارگري شهدا و ايثارگران بايد نسل به نسل به جوانان تبيين شود.

 

وی با تأکید براینکه طرح ملی «سه شنبه های تکریم» علاوه بر معرفی شهدا و جانبازان می تواند تاثیر بسزایی در الگوسازی برای نوجوانان و جوانان داشته باشد ادامه داد: همه مردم باید با حماسه‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند که تکریم و دیدار با خانواده این افتخارات آفرینان این مهم را محقق می‌کند.

 

حجت الاسلام قندهاری اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب جوانان و نخبگان به مساجد را از مهمترین مزایای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» برشمردوافزود: فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در مقابل دشمنان بیمه کرده است و همه باید در راستای گسترش این فرهنگ غنی تلاش کنیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه  از خود گذشتگي شهدا و ايثارگران و اطاعت پذيري از ولايت در دفاع از حريم اسلام ، قرآن و ميهن اسلامي ، توانست توطئه هاي دشمنان و استكبار جهاني را نقش برآب كنداضافه  كرد: فرهنگ شهادت طلبي ملت ايران موج اسلام خواهي و عزت را در جهان به ارمغان آورده است.

 

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدابه عنوان یک وظیفه ملی باید در رأس تمامی برنامه ها قرار گیرد اظهارداشت: قطعاً بهترین گروهی که می تواند این رسالت سنگین را بردوش بگیرد مادران و همسران شهدا هستند تا به عنوان پرورش دهنده و همراهان شهداء ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد شهداء را در حراست و پاسداری از کیان نظام اسلامی ایران به نسل های آتی منعکس کنند.

 

حجت الاسلام قندهاری  بر تداوم راه شهیدان و حفظ و حراست انقلاب از انواع تهاجمات دشمنان داخلی و خارجی تأکید کرد وافزود: باید با زنده نگاه داشتن یاد شهدای انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و اهداف بلند ابتدای انقلاب را نیز یادآوری کنیم.

 

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان همه ما وظیفه داریم به پاس قدردانی از فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جانفشانی‌های عزیزانشان ، راه امام و شهدا را ادامه دهیم و در خط ولایت حرکت کنیم.

کد خبر 947609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha