صاحبان مشاغل فاقد بیمه آسیب دیده از کرونا ثبت نام کنند

رحیمی گفت: صاحبان مشاغل و متقاضیان فاقد بیمه آسیب دیده از کرونا که پیامک وزارت تعاون را دریافت کرده اند برای دریافت تسهیلات وام به سامانه کارا به نشانیhttps://kara.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

«قاسم رحیمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: صاحبان مشاغل و متقاضیان فاقد بیمه آسیب دیده از کرونا که پیامک وزارت تعاون را دریافت کرده اند برای دریافت تسهیلات وام به سامانه کارا به نشانیhttps://kara.mcls.gov.ir  مراجعه و ثبت نام کنند.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: این سامانه از روز دوشنبه 16 تیرماه فعال شده است و متقاضیان که پیامک وزارت تعاون را دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به این سامانه ثبت نام و مراحل دریافت تسهیلات را تکمیل کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این تسهیلات حمایتی پس از بررسی و هماهنگی با دستگاه های صادر کننده پروانه فعالیت به 14 رسته از فعالان اقتصادی مشخص شده پرداخت خواهد شد.

 

رحیمی خاطر نشان کرد: بنگاه های اقتصادی که بیمه پرسنل خود را تا دوران شروع شیوع کرونا واریز کرده اند می توانند به ازای هر نیروی انسانی فعال مشمول دریافت تسهیلاتی حمایتی شوند.

 

وی اذعان داشت: طبق دستورالعمل جدید ستاد مقابله با کرونا افراد فاقد بیمه نیز در رسته های مشخص شده نیز می توانند کسب و کارهای خود را برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: مبلغ 5350 میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا استان اردبیل اختصاص یافته است.

 

رحیمی تاکید کرد: تاکنون بیش از 20 هزار از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در مرحله اول در سامانه ثبت نام کرده اند که با هماهنگی های لازم به 15 بانک عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

کد خبر 947633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha