رفع معضل سراوان نیازمند درمان اساسی/ حفظ سلامت مردم خط قرمز مجلس است

احمدی با بیان اینکه زباله سراوان با ترمیم حل نمی شود باید درمان شود گفت: میلیاردها تومان هزینه در سراوان رشت انجام شده اما خروجی‌اش مشخص نیست.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی» امروز(پنج‌شنبه،۱۹ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان در رشت خدمت به مردم را هدف همه نمایندگان دانست و گفت: نگاه معیشتی و رفع آن از اهدافی است که توسط مجلس دنبال می‌شود.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: توجه به ‌سیاست‌های داخلی، مبارزه با فساد و جلوگیری از رانت‌بازی‌ها از دیگر اهدافی است که همه نمایندگان مجلس بایستی بدان عمل کنند.


وی به سیاست‌های خارجی اشاره و تصریح کرد: حفظ استقلال کشور و تعامل با همه کشورها توام با حفظ اقتدار ایران اسلامی از جمله سیاست‌های خارجی مجلس است که بدان توجه ویژه می‌شود‌.

 

احمدی با تاکید براینکه ایران امروز دارای قدرت بین‌المللی و تاثیر‌گذار در منطقه است گفت: کشور با مشکلات زیرساختی مواجه است که باید شناسایی و تقویت شود.

 

*هزینه‌های میلیاردی در رفع معضل سراوان نتیجه‌بخش نیست

وی در ادامه به مطالبه مردم در خصوص تصفیه‌خانه و مشکلات انباشت زباله در سراوان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شیرابه‌های سراوان رشت تا انزلی هم رسیده و متاسفانه سفره‌های زیرزمینی را آلوده کرده است.

 

احمدی با بیان اینکه برای حل مشکل سراوان نباید در فکر ترمیم باشیم بایستی به فکر درمان اساسی باشیم تصریح کرد: میلیاردها تومان هزینه در سراوان رشت انجام شده اما خروجی‌اش مشخص نیست.‌

 

وی حفظ سلامتی و آسایش  مردم را خط قرمز نمایندگان مجلس یازدهم دانست و گفت: هجوم مگس‌ها به منطقه سراوان دردآور است و برای حفظ سراوان باید زباله از این جنگل خارج شود.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به دیگر مطالبات مردم اشاره کرد و ادامه داد: راه آهن رشت - آستارا، ‌پتروشیمی رودسر، ارتقا  زیرساخت های برق و آب، آسفالت و ‌.. از جمله برنامه‌هایی است که توسط نمایندگان مجلس پیگیری می‌شود.

 

* ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان
وی با تاکید براینکه برای شکل‌گیری و تداوم انقلاب هزینه های بسیار داده‌ایم اذعان کرد: حفظ آرمان‌های شهدا و حفاظت و حراست از انقلاب از اهدافی است که همگان بایستی بدان توجه کنند.

 

احمدی به موضوع بیکاری جوانان اشاره و با تاکید بر مهارت‌آموزی اظهارداشت: مهارت‌آموزی از سنین دانش‌آموزی از مقوله‌هایی است که باید بدان توجه شود تا شاهد بیکاری اینچنینی در جامعه نباشیم.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مجلس باید الگو باشد افزود: رعایت موازین اسلامی و معنوی، جلوگیری از ریخت و پاش‌ها و اسراف در مجلس باید مورد توجه قرار گیرد.

 

احمدی در پایان با تاکید بر اینکه آمریکا هرگز با ما سر دوستی نخواهد داشت گفت: تهدیدها، تحریم‌ها و فعالیت‌های تروریستی دولت آمریکا علیه ایران فراموش‌نشدنی است و هرگز با این کشور وارد مذاکره نخواهیم شد.‌
 

کد خبر 947644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha