مدیریت شهری برای آتش نشان ها احترام خاصی قائل است

کلائی گفت:مدیریت شهری برای افرادی که با پذیرفتن ریسک و فداکاری در سازمان آتش نشانی به دنبال حفظ ایمنی و جان مردم هستند احترام خاصی قائل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا کلائی» امروز(۱۹ تیر) در مراسم افتتاح ایستگاه ۵۱ آتش نشانی و سالن چند منظوره بحران منطقه یک گفت: اگر امروز تعداد زیادی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری و استانی در این مراسم حاضر شده اند، به احترام دو نام بزرگ ازجمله شهید مدافع حرم «حسین محرابی» و آتش نشان فداکار «امیر محمد زارع» است.

 

شهردار مشهد با بیان این که شهید محرابی از خانواده و هرآنچه به آن علاقه داشت برای هدفی بالاتر گذشت، افزود: وقتی در کارهای روزانه با سختی ها، منیت ها و افرادی که نه تنها به فکر مردم نیستند بلکه با منیت های خود باعث می شوند خدمت به مردم شکل نگیرد مواجه می شویم، با یاد شهدا و فداکاری آنها برای خدمت به مردم انرژی می گیریم.

 

وی بیان کرد: مایه افتخار است که پنجاه و یکمین ایستگاه آتش نشانی مشهد به نام آتش نشان فداکار امیر محمد زارع نامگذاری شده است، بارها از فداکاری آتش نشانان و افرادی که در این سازمان خدمت می کنند گفته شده است اما من معتقدم تمام دارایی و سرمایه آتش نشانی نیروی انسانی و کارکنان آن هستند که باید قدر آنها را بدانیم.

 

کلائی با تاکید بر اینکه اگر آتش نشانان و کارکنان سازمان آتش نشانی مانند یک خانواده در کنار هم نباشند و از هم حمایت نکنند خدمت رسانی دچار مشکل می شود، گفتک قطعا این نامگذاری ذره ای از داغ خانواده آتش نشان فداکار امیر محمد زارع را کم نمی کند ولی نشانه ای خواهد بود تا هرگاه خدمتی را برای مردم انجام دادیم در این مسیر همراهان فداکارمان را به یاد داشته باشیم.

 

وی گفت: مدیریت شهری برای افرادی که با پذیرفتن ریسک و فداکاری در سازمان آتش نشانی به دنبال حفظ ایمنی و جان مردم هستند احترام خاصی قائل است.

کد خبر 947655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha