نماز جمعه این هفته جهرم به دلیل شیوع کرونا اقامه نمی ‌شود

حجت الاسلام دستداده از عدم برگزاری نماز جمعه ۲۰ تیرماه شهرستان جهرم به دلیل قرار گرفتن در وضعیت قرمز خبر داد.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به قرار گرفتن شهرستان جهرم در وضعیت قرمز «کرونا» گفت: بر همین اساس و با توجه به تصمیم ستاد برگزاری نمازجمعه استان فارس، نماز جمعه این هفته 20 تیرماه برگزار نمی شود.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم با بیان اینکه این تصمیم با توجه به لزوم حفظ سلامت نمازگزاران اتخاذ شده است، افزود: وخامت شرایط از نظر شیوع ویروس «کرونا» از وضعیت زرد به وضعیت قرمز سبب شده است تا مجددا برخی محدودیت‌ ها در سطح شهرستان جهرم اعمال شود.

 

وی ضمن تاکید بر رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی از سوی مردم، تصریح کرد: از شهروندان جهرمی تقاضا داریم تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی موجبات کاهش میزان شیوع این ویروس فراهم شود تا از فیض نماز عبادی سیاسی جمعه در هفته ‌های آتی بهره ‌مند باشیم.

 

حجت الاسلام دستداده با بیان اینکه پیش از این نیز نماز جمعه شهرستان جهرم با حداقل زمان و رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی برگزار می ‌شد، تاکید کرد: بر اساس توصیه مسئولان بهداشت و درمان لازم است تا شهروندان از تردد در مناطق شلوغ و پرتردد تا حد امکان اجتناب کرده و حتما از ماسک استفاده کنند.

کد خبر 947670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha