تبدیل سند تحول به برنامه اقدام در جریان تحول فرآیندهای آموزشی و تربیتی

عسگری مطالبات فرهنگیان و دانش آموزان را از محورهای مهم دیدار با وزیر آموزش و پرورش خواند گفت: تبدیل سند تحول به برنامه اقدام در جریان تحول فرآیندهای آموزشی و تربیتی از جمله برنامه های لازم الاجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مهدی عسگری» در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با وزیر آموزش و پرورش که در هفته جاری انجام شد گفت: تبدیل سند تحول به برنامه اقدام در جریان تحول فرآیندهای آموزشی و تربیتی از جمله برنامه های لازم الاجرا است.

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: کمبود سرانه آموزشی و تجهیزات همچنین وضعیت فرسودگی مدارس استان البرز، کمبود نیروی انسانی، وضعیت جذب نیروهای بومی و اتمام پروژه های نیمه تمام از جمله محورهای این دیدار بود.

 

عسگری خاطرنشان کرد: ارتقاء و بهبود کمی و کیفی سامانه شاد، برنامه ریزی به منظور ارتقاء فرآیندهای آموزشی و تربیتی در سال تحصیلی آتی از دیگر مطالبی که متعاقب با آخرین دیدار با فرهنگیان استان در نشست با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد.

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ارتقاء سواد رسانه ای و مجازی، تقویت و تجهیز دانشگاه فرهنگیان یکی دیگر از موارد قابل تأمل در حوزه آموزش و پروش در استان البرز است که در این نشست به آن اشاره شد.

 

عسگری تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش نسبت به رسیدگی در خصوص حوزه زیرساخت ها و منابع انسانی آموزش و پرورش استان البرز قول مساعدت و رسیدگی لازم را داد.

 

 

کد خبر 947695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha