حمایت از نیازمندان با اجرای طرح رزمایش همدلی همچنان ادامه دارد

کیوانی بابیان اینکه حمایت از نیازمندان با اجرای طرح رزمایش همدلی همچنان توسط کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن (عج) هفشجان ادامه دارد گفت: سومین مرحله از این رزمایش در حال آماده سازی است تا پس از تکمیل بسته های غذایی بین نیازمندان توزیع شود.

«بهمن کیوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حمایت از نیازمندان با اجرای طرح رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در راستای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب همچنان ادامه دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن (عج) مسجد قدس شهر هفشجان ادامه داد: سومین مرحله از این رزمایش در حال آماده سازی است تا پس از تکمیل بسته های غذایی بین نیازمندان توزیع شود.

 

وی ابراز کرد: مسجد قدس شهر هفشجان از ابتدای شیوع ویروس کرونا و عدم بازگشایی مساجد از ظرفیت‌ و خدمت‌رسانی این مسجد برای کمک به نیازمندان با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج) استفاده کرده است.

 

کیوانی ادامه داد: تاکنون ۲ مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با توزیع یکصد بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توسط کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن (عج) هفشجان اجرا شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن (عج) مسجد قدس شهر هفشجان ادامه داد: امدادرسانی و توجه به نیازمندان یکی از وظایف اهالی مسجد است که اعضای کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن (عج) شهر هفشجان به خوبی وظیفه خود در قبال نیازمندان را انجام می دهند.

 

کد خبر 947736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha