اجرای برنامه های متنوع کانون مهرپویان در هفته حجاب و عفاف

بهارلویی گفت: با برگزاری جلسات و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه برنامه های متنوعی با همکاری سایر ارکان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) در هفته عفاف و حجاب اجرا می شود.

«حمزه بهارلویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه برنامه های متنوعی را به مناسبت هفته عفاف و حجاب با موضوعات مذهبی، تبلیغات محیطی، مسابقه فرهنگی عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری برگزار می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به دلیل حفظ سلامتی مردم اکثر برنامه های هفته عفاف و حجاب به صورت مجازی برگزار می شود.

 

بهارلویی گفت: نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب و پوشاک اسلامی، کارگاه آموزشی عفاف و حجاب، فواید حجاب در نگاه اسلام، سبک زندگی اسلامی ایرانی از جمله برنامه های است که توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان به صورت مجازی برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را از اهداف برگزاری این ویژه برنامه ها توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه عنوان کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه ادامه داد: برنامه های عفاف و حجاب کانون فرهنگی هنری مهرپویان از 19 تیر آغاز شده و تا 25 تیرماه جاری ادامه دارد.

 

کد خبر 947737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha