عدالت موجب پایداری جامعه آبادی شهرها و شکست دشمن می شود 

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: عدالت موجب پایداری جامعه، آبادی شهرها و شکست دشمن می شود و عزت و پیشرفت هر جامعه ای منوط به امنیت و عدالت است، معنای عدالت می باشد که هر چیزی به طور دقیق سر جای خود قرار داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۰ تیر حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: عدالت موجب پایداری جامعه، آبادی شهرها و شکست دشمن می شود و عزت و پیشرفت هر جامعه ای منوط به امنیت و عدالت است و معنای عدالت این می باشد که هر چیزی به طور دقیق سر جای خود قرار داده شود.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: در قرآن کریم بیش از ۱۰ بار در مورد عدالت ورزی آیه نازل شده است و بر همین مبنا کسانی که دم از دین و دیانت می زنند یکی از مهمترین ماموریت های آنها اجرای عدالت بوده است.

وی با بیان این مطلب که برقراری عدالت بهایی دارد، خاطرنشان کرد: ما برای اجرای عدالت بهای سنگینی داده ایم و بعضی از پیامبران الهی و اوصیای آنها جان خود را فدای برقراری عدالت کرده اند و یکی از مهمترین پیام های عاشورا عدالت بود.

حجت الاسلام گروهی ابراز کرد: یکی از مهمترین برنامه های امیرالمؤمنین علی علیه السلام اجرای عدالت است و یکی از مهمترین دلایل مخالفت دشمنان با امیرالمؤمنین علیه السلام، اجرای عدالت بود و آن حضرت را به دلیل عدالت به شهادت رساندند، یکی از عوامل عدالت برابری انسان ها است و در دوره حکومت امیرالمؤمنین علیه السلام کلیه اقشار حتی فقرا از نعمت نان گندم و داشتن مسکن بهره مند شدند.

خطیب جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، شخصی جوان، متعهد، انقلابی و با پشتکار است و همه ما برای حل مشکلات منطقه باید به وی کمک کنیم زیرا یک دست صدا ندارد.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین مطالبه های ما از نماینده پر تلاش حل مشکل امهال وام های مردم مخصوصا کشاورزان و حل مشکل چاه های کشاورزی فاقد پروانه و سند زمین های کشاورزی است که به عنوان اراضی ملی ثبت شده اند در صورتی که سال های سال است مردم مالک این اراضی هستند.

حجت الاسلام گروهی تاکید کرد: سال ۹۹ سال تحول است و در ابتدای این سال تهدیدی به نام ویروس منحوس کرونا کشور ما را درگیر کرد اما این تهدید تبدیل به فرصت همدلی و شروع طرح مواسات شد.

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: مجلس یازدهم ‌با آرایش انقلابی و قاطبه جوان مایه امید برای کشور است و همین مسئله موجب واکنش دشمنان کشور شده و تخریب مجلس را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی در خاتمه تصریح کرد: قوه قضائیه با مبارزه با فساد در درون و بیرون قوه قضائیه و مانع  تعطیل شدن خیلی از کارگاه های تولیدی مایه امیدواری مردم شدند.

کد خبر 947770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha