تأثیر برخی سوء مدیریت‌ها در شایعه‌پراکنی دشمنان علیه جمهوری اسلامی

آیت‌الله ناصری یزدی برخی سوء مدیریت‌ها را در تقویت شایعات دشمنان مؤثر دانست و گفت: نظارت در حوزه‌های مختلف مؤثرترین راهکار برای مقابله با گرانی و شایعه‌پراکنی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان یزد اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی توطئه‌های بسیاری را علیه کشور به کار بسته‌اند که به لطف و یاری خدای متعال در همه این توطئه‌ها شکست خوردند.

امام‌جمعه یزد بهترین راه برای مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی را همبستگی درونی دانست و گفت: وحدت رویه و همبستگی درونی بدون شک یکی از راه‌های مؤثر در مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد عنوان کرد: اینکه ایران اسلامی مستقل و آزاد باشد اصلاً موردپسند دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیست افزود: ملت غیور ایران در طول چهل سال گذشته بااقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و با تبعیت از مقام معظم رهبری موفق شدند تا بسیاری از این توطئه‌ها را خنثی کنند.

ناصری یزدی بابیان اینکه دشمن از فضای مجازی برای مقابله باارزش‌های انقلابی و اسلامی استفاده می‌کند اظهار داشت: دشمنان با دروغ‌پراکنی و شبهه افکنی در تلاش هستند تا به‌نظام و انقلاب ضربه وارد کنند که سبب شده این فضا تهدیدکننده ارزش‌ها باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اضافه کرد: در استفاده از فضای مجازی باید دقت داشت که مطلبی که مطالعه می‌شود آیا صحت دارد یا خیر و برای اینکه که به حقیقت دست‌یابیم باید اطلاعاتمان را بالا ببریم.

وی به قدرت رسانه در فاش کردن دروغ‌پراکنی‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با انتشار مطالب در سریع‌ترین زمان ممکن، به شکلی عمل کنند که رسانه‌های معاند نتوانند از آن موقعیت سو استفاده و به‌نظام ضربه وارد کنند.

امام‌جمعه یزد برخی سوء مدیریت‌ها را در تقویت شایعات دشمنان مؤثر دانست و تصریح کرد: نظارت در حوزه‌های مختلف مؤثرترین راهکار برای مقابله با گرانی و شایعه‌پراکنی دشمنان است.

 

کد خبر 947773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha