قوه قضائیه نمره بالایی از اعتماد مردمی را در کارنامه نظام ثبت کرد 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: قوه قضائیه در حوزه های حقوق شهروندی، حمایت از تولید و کارآفرینی، خصوصا اصلاح تحول که از درون آن آغاز شده است توانست در نظر سنجی های مختلف نمره بالایی را از اعتماد مردمی در کارنامه نظام ثبت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۰ تیر حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، به عملکرد مطلوب، عدالت محور و فساد ستیزانه قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: این قوه در حوزه های حقوق شهروندی، حمایت از تولید و کارآفرینی، خصوصا اصلاح تحول که از درون آن آغاز شده است توانست در نظر سنجی های مختلف نمره بالایی را از اعتماد مردمی در کارنامه نظام ثبت کند.

امام جمعه شهرستان قلعه گنج با اشاره به پیام کوتاه رهبر معظم انقلاب در پاسخ به رهبر حماس، اظهار کرد: جبهه مقاومت تنها بر حمایت ایران تکیه کرده و به آن اعتماد دارد و این پیام در شرایط کنونی اعلام حمایت مستقیم ایران انقلابی از فلسطین و آزادى این سرزمین از بحر تا نهر است.

وی با بیان این مطلب که سال ۱۳۹۹ سالی سرنوشت ساز و تعیین کننده برای ملت ایران است و باید فرصت ها و تهدیدهای پیش رو را بهتر بشناسند، خاطرنشان کرد: در این سال یک مهمان ناخوانده ای  به نام ویروس منحوس کرونا داریم که تاکنون خسارهای بسیار زیادی به ما وارد کرده است.

حجت الاسلام نجنو تاکید کرد: از اتفاقات بسیار مهم امسال آغاز به کار مجلس یازدهم بود که با ترکیب جوان، آرایشی انقلابی و تحول خواهی کار خود را شروع کرد و می طلبد که این نمایندگان انقلابی همت شان را برای حل مشکلات مردم عزم کنند.

خطیب جمعه قلعه گنج ابراز کرد: ما کشوری قدرتمند در کلیه عرصه ها هستیم و چنانچه از ظرفیت و پتانسیلی که در اختیار داریم به خوبی استفاده شود قطعا بر کلیه مشکلات پیروز می شویم همچنان که در عرصه هایی همچون امنیت و نظامی امروز ایران یک ابر قدرت است.

وی با اشاره به شایعات دروغین که توسط جبهه رسانه ای دشمن شکل گرفته است، تصریح کرد: درباره حادثه ای که هفته گذشته در یکی از سوله های نطنز رخ داد و با شایعات دروغین دشمن به اوج خود رسید، احتمالاتی وجود دارد ممکن است این حادثه به دلیل نقص ایمنی در تاسیسات برق، خطای انسانی و یا با خرابکاری از ناحیه عوامل فریب خورده داخلی که پیاده نظام دشمن هستند صورت گرفته باشد.

حجت الاسلام نجنو عنوان کرد: یکی دیگر از شایعه های چند روز اخیر، شایعه واگذاری جزیره کیش به چین است که در این مورد نیز دشمنان می خواهند مردم را به این نظام بدبین کنند.

امام جمعه قلعه گنج ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: درماه پرخیر و برکت ذی القعده قرار داریم، ذی القعده ماهی بسیار باعظمت می باشد و در بعضی از روایت ها نقل است که در یکشنبه های ماه ذی القعده، والدین برای فرزندان خود دعا کنند زیرا این دعاها بسیار کار ساز است.

وی اضافه کرد: ۲۳ ماه ذی القعده روز دحوالارض و روز زیارتی امام رضا علیه السلام می باشد بنابراین شما مومنین قرائت زیارت آن حضرت را فراموش نکنید.

حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: برای حیات پس از مرگ نیاز به یک برنامه خاصی داریم که باید زندگی خودمان را با آن تنظیم کنیم و آن برنامه را باید از کسانی بگیریم که هم عالم و هم عامل آن برنامه باشند.

خطیب جمعه قلعه گنج در خاتمه بیان کرد: خداوند متعال درباره رسول خدا (ص)  فرمود؛ رسول خدا اسوه و الگو برای شما است که باید در کلیه اعمال و برنامه های زندگی از ایشان سرمشق بگیرید.
 

کد خبر 947788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha