تفاهم نامه دوجانبه کمیته امداد و حوزه های علمیه برادران استان زنجان امضا شد

به منظور توسعه فرهنگ احسان نیکوکاری واحیاء فرضیه الهی زکات و در جهت رفع فقر و محرومیت، تفاهم نامه همکاری دوجانبه کمیته امداد و مدیریت حوزه های علمیه برادران استان زنجان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک با مدیریت حوزه علمیه برادران زنجان اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در محرومیت زدایی، و ترویج سنت های حسنه انفاق و احسان درجامعه وتاکید معظم له که فرمودند:« امداد اولی ترین مکان برای تمرکز اعانات وصدقات است» و در راستای جذب مشارکت های مردمی تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و مدیریت حوزه علمیه برادران استان  زنجان منعقد شد. 

 

هدایت صفری با اشاره به اثرگذاری تبلیغ مبلغین دینی در بین آحاد مختلف جامعه ادامه داد: این تفاهم نامه با هدف ایجاد زمینه های همکاری براساس ظرفیت های هر دونهاد، افزایش سطح اعتماد عمومی مردم و ترویج فرهنگ پرداخت زکات و نهادینه کردن آن در جامعه به امضا رسید.

 

وی با یادآوری اینکه همکاری این دو نهاد در زمینه اجرای طرح های آموزشی است، گفت: این همکاری در راستای ارتقای اعتقادات دینی، مذهبی و سبک زندگی اسلامی در بین خانواده ها وبهره گیری از ظرفیت عظیم زکات است.

 

به گفته مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، فعال سازی مراکز نیکوکاری در مدارس حوزه های علمیه، ثبت اطلاعات خیرین در سامانه سخا و استفاده از ظرفیت گروههای جهادی طلاب در امر محرومیت زدایی در مناطق محروم از جمله اهداف  این تفاهم نامه عنوان کرد.

 

کد خبر 947912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha