ثبت طرح «تابستانه فهما» در کانون فرهنگی هنری ضیافت بروجن آغاز شد

غلامی گفت: ثبت طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد «تابستانه فهما» از نوجوانان و جوانان در رشته های مختلف توسط کانون فرهنگی هنری ضیافت بروجن مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) آغاز شد.

«بهروز غلامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری ضیافت بروجن در رشته های آموزشی و توانمند سازی، قرآن و عترت، شبکه سازی، فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی و فعالیت‌های اجتماعی از نوجوانان و جوانان در طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد «تابستانه فهما» ثبت نام می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ضیافت مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) بروجن بابیان اینکه ثبت نام از نوجوانان و جوانان به صورت غیر حضوری انجام می شود افزود: هرساله با شروع فصل تابستان استقبال گسترده ای از طرح ملی اوقات فراغت می شود که انتظار می رود امسال نیز بر این استقبال افزوده شود.

 

وی افزود: امسال با توجه به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کلاس های طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد «تابستانه فهما» به منظور حفظ سلامتی شرکت کنندگان به صورت مجازی برگزار می شود.

 

غلامی گفت: کلاس های آموزشی قرآن، خیاطی، گل سازی، نقاشی، زبان انگلیسی از دیگر رشته های طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری ضیافت مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) بروجن است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ضیافت مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) بروجن اضافه کرد: کارگاه آموزشی نیز در زمینه های مهارت های زندگی «تربیت فرزند»، پیشگیری از اعتیاد و آسیب های فضای مجازی در نظر گرفته شده است که به صورت حضوری و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

کد خبر 947929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha