اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان لرستان

سردار مهدیان نسب مبارزه با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گفت: ۱۰ کیلیو گرم مواد مخدر در محور خرم آباد وبروجرد کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «محمد مهدیان نسب»، امروز(21 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، اظهار داشت: محموله ۱۰۱ کیلوگرمی مواد مخدر در محور خرم‌آباد- بروجرد کشف شده است.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۳ سوداگر مرگ دستگیر شد.

 

وی بیان کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر لرستان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی از ورود محموله مواد مخدر از سمت جنوب به شهرستان خرم آباد مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

 

سردار مهدیان نسب افزود: مأموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی در محور خرم آباد- بروجرد مستقر و با برپایی ایست و بازرسی ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو ۴۰۵ را شناسایی و متوقف کردند.

 

وی با بیان اینکه خودرو سمند اسکورت محموله مواد مخدر بوده است، ادامه داد: مأموران در بازرسی خودرو ۱۰۱ کیلوگرم تریاک کشف و ۳ قاچاقچی را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه سوداگران مرگ قصد جابه جایی مواد مخدر از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت را داشتند، مبارزه با مواد مخدر را نیازمند عزم ملی دانست و از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 948060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha