۷۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد

کریمیان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۲ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، گفت: رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی مهم ترین راه مبارزه با کرونا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان ار ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۲۱ تیر) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۴۰۷۲ نفر  افزایش یافته است.

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۲ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان  ثبت شده و بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۲۰ نفر در استان افزایش یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه از ۳ مورد فوتی امروز، ۱مورد مربوط به ایلام، ۱مورد دهلران و ۱ مورد  مربوط به چرداول است، افزود: شهرستان های ایلام، مهران، ایوان، ملکشاهی، چرداول، دهلران، آبدانان و دره شهر در وضعیت قرمز و شهرستان های ملکشاهی، سیروان، بدره و هلیلان در وضعیت نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

 

کریمیان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام ۳۸ نفر، در شهرستان ایوان ۱۱ نفر، در شهرستان چرداول ۱۰ نفر، در شهرستان آبدانان ۴ نفر، در شهرستان ملکشاهی ۳ نفر، در شهرستان دره‌شهر ۲ نفر، در شهرستان دهلران ۲ نفر و در شهرستان مهران ۲ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام بیان کرد:در شهرستان ایلام ۱۸۰۱نفر، در شهرستان ایوان ۴۴۱نفر، در شهرستان مهران ۲۲۲نفر، در شهرستان دهلران ۴۵۲نفر، در شهرستان آبدانان۲۵۷ نفر، در شهرستان دره شهر ۲۴۴نفر، در شهرستان ملکشاهی ۱۲۷نفر، در شهرستان چرداول ۲۳۸نفر، در شهرستان سیروان ۸۳ نفر، در شهرستان بدره ۱۳۶ نفر و در شهرستان هلیلان ۶۹ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

وی با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر اصول و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی اقشار مختلف مردم، ابراز کرد: هم استانی های عزیز باید خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیرند و از ترددهای غیرضرور در نقاط شلوغ و پرتردد خودداری کنند.

 

 

کد خبر 948143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha