ایجاد یک شهرک صنعتی در شهرستان زاوه احساس می شود

زنگنه گفت: با توجه به اینکه ظرفیت مناسبی برای اجرا و پیشبرد طرح‌های اقتصادی در شهرستان زاوه فراهم است لذا لزوم ایجاد یک شهرک صنعتی هم احساس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن زنگنه» امروز( ۲۱ تیر) در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه ظرفیت مناسبی برای اجرا و پیشبرد طرح‌های اقتصادی در شهرستان زاوه فراهم است، لذا لزوم ایجاد یک شهرک صنعتی هم احساس می‌شود.

 

نماینده حوزه تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس افزود:مردم شهرستان، از کارخانجاتی در حد و اندازه شرکت سیمان زاوه انتظاراتی دارند که با برنامه‌ریزی می‌توان به آن‌ها جامعه عمل پوشاند.

 

«علی اکبر لبافی» هم در این جلسه با اشاره به شرکت سیمان زاوه به عنوان معین اقتصاد مقاومتی شهرستان زاوه گفت: بر اساس آمار و اطلاعات نهاد اقتصادی مقاومتی، این شرکت برای سال ۹۹ تعداد ۶ پروژه قابل قبول از جمله احداث گلخانه و پایانه بار در دست اقدام دارد که این پروژه‌ها تاکنون بین صفر تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

 

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی اضافه کرد: با توجه به سبقه شرکت سیمان زاوه، اگر موانع از سر راه این شرکت برداشته شود قدرت ایجاد تحول قابل توجهی را در شهرستان زاوه خواهد داشت.

 

«محمد رضا توکلی زاده» هم ضمن اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در حوزه‌های پایانه حمل بار و گلخانه خاطرنشان کرد: تعدادی از روستائیان برای احداث گلخانه به ما مراجه کرده‌اند که طرح‌های لازم در این زمینه تدوین و در اختیار آن‌ها قرار داده شده است هر چند که زمین‌های منطقه مشکلاتی دارد که باید برطرف شوند.

 

مدیرعامل کارخانه سیمان زاوه از برنامه‌های خود در حوزه شیلات و زعفران نیز سخن گفت و افزود: باید برای مدت زمان و تاریخ اعتبار استعلامات گوناگون فکری بشود چون تا استعلام آخر دریافت ‌شود، مدت زمان استعلام ابتدای امر باطل و منقضی شده است.

کد خبر 948158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha