دوستداران محیط زیست گردنه توریستی حیران آستارا را پاکسازی کردند

باستانی گفت: در یک اقدام فرهنگی و زیست محیطی، تعدادی از دوستداران محیط زیست گردنه توریستی حیران را از وجود هرگونه زباله پاکسازی کردند.

«بابک باستانی» در حاشیه این اقدام فرهنگی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: تعدادی از دوستداران محیط زیست در یک اقدام فرهنگی و زیست محیطی گردنه توریستی حیران، منطقه حاجی امیر و تله کابین را از زباله ها و پسماندهای تر و خشک پاکسازی کردند.

 

بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا افزود: دوستداران محیط زیست در این اقدام زیست محیطی با در دست داشتن کیسه های زباله نسبت به پاکسازی گردنه توریستی حیران اقدام و به همه گوشزد کردند که در صیانت از محیط زیست باید کوشا باشند.

 

وی با بیان اینکه به دلیل موقعیت و زیبایی خاص حیران همواره این منطقه میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است و به دلیل تردد زیاد گردشگران در این منطقه، شاهد حجم زیاد زباله در این منطقه  توریستی هستیم، تصریح کرد: حفاظت از محیط زیست یک وظیفه عمومی است و همه باید در این راستا تلاش کنیم.

 

باستانی تاکید کرد: باید تلاش شود تا فرهنگ حفاظت از محیط زیست در بین شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان جامعه نهادینه شود تا همواره شاهد سواحل و محیط زیست سالم و عاری از هرگونه زباله باشیم.

کد خبر 948206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha