۶۵ هزار بسته پروتئینی در گلستان توزیع می شود

سلمان زاده از توزیع ۶۵ هزار بسته پروتئینی در راستای رزمایش همدلی و احسان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان خبر داد.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: برابر تصمیم ستاد مرکز و اعلام آن از سوی رئیس ستاد، توزیع ۴ میلیون بسته پروتئینی به خانواده های نیازمند و شاغلین صنوف آسیب دیده از بیماری کرونا در تمامی استان های سراسر کشور توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حال انجام است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: برابر تاکیدات مقام معظم رهبری در استان گلستان نیز این اقدام خداپسندانه با عنوان «رزمایش مرحله دوم همدلی و احسان» با ۱۳۰ هزار قطعه مرغ گرم و ماهی در میان ۶۵ هزار خانوار در حال توزیع است.

 

وی اظهارداشت: در این مرحله از رزمایش نیز همانند اجرای طرح ها و برنامه های گذشته بنیاد احسان از ظرفیت های خوب جوانان استانی در قالب شناسایی و توزیع توسط ۲۰۰ گروه از جمله گروه های جهادی، موسسات خیریه، سمن ها و فعالین اجتماعی استفاده شده است.

 

سلمان زاده با اشاره به برگزاری رزمایش و مراسم رسمی توزیع، گفت: این مراسم فردا (یکشنبه 22 تیر) با حضور معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور، استاندار و دیگر مسئولان استانی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش بیش از ۲ میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه اختصاص داده شده است، افزود: بر اساس به تصمیم ستاد مرکزی تمامی این تعداد بسته ها (مرغ و ماهی) در استان گلستان تهیه و خریداری می شود تا ضمن حمایت از خانواده های آسیب دیده جامعه بتوان به تولید کنندگان استانی در سال جهش تولید و به وجود آمدن گردش مالی در استان، کمک خوبی شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: این ستاد در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان ۱۷ هزار بسته سبد کالا و مایحتاج خانواده ها شامل ۱۰ کیلو برنج، ۴ کیلو مرغ، ۴ بسته ماکارونی، ۲ قوطی روغن مایع، ۲ بسته حبوبات، رب گوجه و غیره را با اعتبار ۵ میلیارد تومان توزیع کرد.

 

کد خبر 948221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha