دشمن به عنوان یک اصل به مسئله ​ترویج بی حجابی می پردازد

​حجت الاسلام محمدی مهر با بیان اینکه دشمن به عنوان یک اصل به مسئله ​ترویج بی حجابی می پردازد، گفت: ترویج بی حجابی یکی از اصول اساسی دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام «علی اکبر محمدی مهر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: حجاب و غیبت نکردن و دیگر احکام شرعی تکالیفی است که خداوند بر گردن انسان نهاده است و اهتمام به این مسائل به سود انسان خواهد بود.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان ادامه داد: خدای متعال یکی از مصادیق رحمت خود را در احکام الهی قرار داده است و در بحث عفاف و حجاب هر یک از بانوان این سرزمین باید به خود بیاندیشد که احکامی که در رابطه با عفاف و حجاب است به سودشان خواهد بود.

 

حجت الاسلام محمدی مهر بیان کرد: اگر به این احکام اهتمام نداشته باشیم به همان میزان آسیب می بینیم، حجاب اگر چه یکی از ارکان فروع دین به شمار می رود ولی یکی موضوعات مهم است که باید به آن اهتمام شود.

 

وی افزود: ترویج بی حجابی یکی از اصول اساسی دشمنان است و اگر بی حجابی برای آنان مهم نبود این میزان توطئه و برنامه ریزی وجود نداشت و دشمن به عنوان یک اصل به این مسئله می پردازد.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان خاطرنشان کرد: دشمنان اگر در این زمینه موفق شوند به احکام دیگر اسلام نیز حمله می کنند تا مسلمانان را از توجه به ارکان اصلی دین منحرف کند.

 

حجت الاسلام محمدی مهر خاطرنشان کرد: در سال های گذشته معضل بی حجابی به این شکل وجود نداشت و این مهم نشان می دهد که دشمن در این مسیر هزینه های زیادی انجام داده است.

 

وی بیان کرد: امروز می بینیم لباس ها ی تنگ، کوتاه و مانتو  حتی بدون جای دکمه در بازار وجود دارد که جای پوشش مناسب را برای بانوان ما می گیرد.

 

 

 

کد خبر 948267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha