طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از راه های مقابله با توطئه های دشمنان است

مهدیان ترویج فرهنگ تکریم از خانواده شهداء در طرح ملی «سه شنبه های تکریم» را یکی از راه های موثر برای مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کردوگفت: شهيدان و خانواده هاي آنها باعث افتخار و عزت كشور هستند.

«رضا مهدیان» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان گفت: با توجه به اینکه در طرح ملی «سه شنبه های تکریم» مسئولان فرهنگی و اجرایی و مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد به منظور تکریم و تعظیم خانواده های معزز شهدا با این خانواده های عزیز دیدار می کنند که به طور قطع نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه شهداء میراث فرهنگ و هنر این انقلاب هستند اضافه کرد: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا می توان راه آن ها را در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی ادامه داد.

 

وی با تأکید براینکه  در حال حاضر ما به دلیل ايثارگري هاي شهيدان زندگي قدرتمندانه و سعادتمندانه داريم ادامه داد: تكريم از خانواده هاي شهداء تشكر از زحمات آنها در جهت حفظ اسلام و انقلاب است.

 

مهدیان خانواده‌های شهداء را بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب دانست و افزود: خانواده شهداء مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم شهداء و خانواده شهداء یک ضرورت و یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با بیان این مطلب که شهداء جان خود را در راه حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و اعتلای اسلام و نظام اسلامی فدا کردند تصریح کرد: ما به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی باید به بهترین نحو حق شهداء و خانواده انان را ادا و ادامه دهنده راه این عزیزان والامقام باشیم.

 

وی با تأکید برآشنا شدن همه مردم به ویژه جوانان ونوجوانان با حماسه‌های شهداء و ایثارگران در هشت سال دفاع ادامه داد:  تکریم و دیدار با خانواده این افتخارات آفرینان این مهم را محقق می‌کند.

 

کد خبر 948316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha