برگزاری مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج

دارالقرآن کریم وابسته به حرم مطهر امام حسین(ع) از راه اندازی مسابقه قرآنی ویژه حفظ و تفسیر «سوره مبارکه حج» به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی قرار است مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج را در چارچوب سلسله فعالیت ها و مسابقات این آستان در فضای مجازی برگزار کند.

 

«محمد باقر المنصوری» عضو کمیته نظارت بر این مسابقه در این باره گفت: همزمان با نزدیک شدن موسم حج و با هدف استفاده از فرصت دوران قرنطینه بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، دارالقران کریم در ادامه سلسله فعالیت های قرآنی، مسابقه قرآنی الکترونیکی خود را در زمینه حفظ و تفسیر سوره حج برگزار می کند.

 

وی افزود: امکان شرکت در این مسابقه برای آقایان و بانوان در هر سنی وجود دارد و هر فرد شرکت کننده می تواند یکی از دو بخش حفظ یا تفسیر و یا هر دوی آنها را با هم انتخاب کند.

 

المنصوری همچنین گفت: برای برندگان این مسابقه ۱۰۰ جایزه در نظر گرفته شده که شامل هدایای نفیسی از برکات حرم مطهرامام حسین(ع) است.

 

وی یادآور شد: زمان ثبت نام از تاریخ ۱۸ ذی القعده / ۲۰ تیر ۹۹ شروع شده است و فرم الکترونیکی سؤالات از مدت یکم تا هفتم ذی الحجه / ۱ تا ۷ مرداد روی سایت قرار داده می شود و نتایج روز عید مبارک قربان اعلام خواهد شد.

 

گفتنی است دارالقران الکریم پیش از این نیز اولین مسابقات قرآنی مجازی خود را در طول ماه مبارک رمضان برگزار کرده بود و به حفظ و تفسیر سوره «الحجر» اخصاص داشت و ۲۱۳۰ نفر از ۱۲ کشور در آن شرکت کردند.

 

 

کد خبر 948393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha