دشمن برای القای یاس و ناامیدی به جامعه تلاش می کند

احمدی زاده با اشاره به اینکه دشمن برای القای یاس و ناامیدی به جامعه تلاش می کند، گفت: اشاره به نقاط قوت می تواند مقابله ای با هجمه دشمن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمد احمدی زاده»، امروز (یکشنبه 22 تیر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که در نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، گفت: نماز جمعه در بصیرت افزایی، یکپارچگی و انسجام فعالیت می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه تاکید به فرمانداران انجام شده است تا همکاری خوبی با ائمه جمعه داشته باشند، یادآور شد: خطبه های نماز جمعه، روز شنبه جمع بندی می شود و مشکلات اعلام شده به مدیران مربوطه ارائه و حل این موضوعات پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای القای یاس و ناامیدی به جامعه تلاش می کند، افزود: مباحثی که برخی اوقات اعلام می شود آب به آسیاب دشمن می ریزد و اشاره به نقاط قوت می تواند مقابله ای با هجمه دشمن باشد.

احمدی زاده تاکید کرد: در این فضای تحریم و کمبودهای مالی هزاران میلیارد تومان پروژه افتتاح می شود و تکلیف کردیم که فرمانداران و مسئولین با ائمه جمعه همفکری کنند.

کد خبر 948455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha