مصوبات ستاد کرونا در دستگاه های اجرایی استان عملیاتی شود

به گفته مرادی، بایستی مصوبات ستاد کرونا تا ۲۴ ساعت آینده در دستگاه های اجرایی عملیاتی شود و با مدیرانی که زیرمجموعه‌های آنان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد می‌شود .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان امروز در جلسه ستاد کرونای استان زنجان، اظهار کرد: با دستگاه‌هایی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، برخورد جدی انجام می‌شود.

 

خدابخش مرادی با یادآوری اینکه زنجان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: برای گذر از این وضعیت نیازمند همراهی تمام مسئولان و مردم هستیم.

 

وی بر ضرورت آگاه سازی مردم در خصوص بیماری کرونا توسط همه دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: رعایت مصوبات ستاد کرونای استان از سوی همه دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید است.

 

این مقام مسئول با بیان تمدید محدودیت ها در شهرستان های در وضعیت قرمز گفت: برگزاری مراسم عزا و عروسی از عوامل افزایش ویروس کرونا و شمار مبتلایان است.

 

معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه با هرگونه تجمعی برخورد خواهد شد، گفت: مراسم‌های ترحیم به هیچ وجه نباید در منازل و با تعداد افراد بیشتری برگزار شود و تنها به برگزاری مراسم تشیع و تدفین منتهی شود.

 

مرادی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش های حمل‌و‌نقل عمومی، دفاتر پیشخوان و بانک‌ها تاکید کرد و افزود: بایستی نظارت‌های لازم انجام شود و اصناف نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

به گفته مرادی بایستی مصوبات ستاد کرونا تا 24 ساعت آینده در دستگاه های اجرایی عملیاتی شود و با مدیرانی که زیرمجموعه‌های آنان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد می‌شود .

کد خبر 948479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha