برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد در بستر فضای مجازی برگزار می شود

ابدالی تکلو گفت: با توجه به شیوع کرونا برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد از امروز تا ۱۰ شهریور به شبکه مجازی فراغت تلفیقی برگزار می شود و در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی برنامه های کانون ها به صورت حضوری برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد ابدالی تکلو» امروز( ۲۲ تیر) در مراسم افتتاح برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد خراسان رضوی با عنوان تابستانه فهما که به صورت مجازی در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی برگزار شد با بیان اینکه ما همه با کرونا درگیر هستیم به طوریکه در همه زندگی ‌ها تاثیر گذاشته و ‌اکنون نقش مساجد در این زمان بسیار پررنگ است، گفت:کار فرهنگی در این ایام تعطیل نشد و در برخی مساجد حضور مردم در کمک برای پیشگیری از کرونا و ‌خدمت رسانی به نیازمندان پررنگ تر شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط امروز و شیوع کرونا، برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد از امروز تا ۱۰ شهریور در شبکه های مجازی و به صورت تلفیقی برگزار می شود و در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی هم برنامه های کانون ها به صورت حضوری برگزار نخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در شهرهای با وضعیت سفید و زرد کانون ها می توانند با رعایت تمام نکات بهداشتی نسبت به برگزاری برنامه ها اقدام کنند، اظهارکرد:کانون های مجری ویژه برنامه اوقات فراغت موظفند با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در پویش «من ماسک میزنم» مشارکت فعال داشته باشند.

 

ابدالی تکلو با تاکید بر اینکه تمام کانون ها موظف به رعایت تمامی نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک هستند، گفت:برنامه های کانون های مساجد در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و رواق های نور، کتاب، دانش، همدلی، رسانه، سرود، فیلم، نمایش، قلم، ترنج، کارآفرینی و فناوری برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه برگزاری مسابقه کتابخوانی را در فضای مجازی خواهیم داشت همچنین برنامه شنبه های کتاب هم به طور جدی ادامه خواهد یافت، افزود:در رواق همدلی مشارکت در پویش ملی مسجدی ها را انجام خواهیم داد همچنین تکریم‌ خانواده شهدا در طرح سه شنبه های تکریم از دیگر برنامه های طرح اوقات فراغت خواهد بود.

 

وی راه اندازی پایگاه فهما، برگزاری مسابقات خاطره نویسی و اجرای مسابقات پانتومیم را از دیگر برنامه های تابستانه کانون های مساجد دانست و ادامه داد:تمام برنامه ها طوری برنامه ریزی شده که امکان انجام آنها در فضای مجازی وجود داشته باشد.

 

ابدالی تکلو با تاکید بر اینکه در پایان طرح گزارش عملکرد کانون ها را دریافت خواهیم کرد و از کانون های برتر تقدیر می کنیم، گفت: طبق برنامه طراحی شده پیش خواهیم رفت و ‌امیدواریم شاهد برگزاری تابستانی پویا باشیم.

کد خبر 948541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha