۳۲ واحد مسکن مددجویی استان مرکزی واگذار شد

۲۳ واحد مسکونی مددجویی همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس در استان مرکزی واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «زهرا امینی» در مراسم واگذاری 23 واحد مسکونی مددجویی از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، گفت: در این آیین 2100 واحد مسکونی از طریق ویدئو کنفرانس در سطح کشور افتتاح شد.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه این واحدها به افراد دارای معلولیت و مددجویان به مناسبت  هفته بهزیستی  تحویل داده میشود، افزود: در سطح استان مرکزی نیز 23 واحد تکمیل و به مددجویان تحویل داده می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه این واحدها به صورت خودمالکی بوده است، ادامه داد: 5 واحد مسکونی آن در قالب تفاهم نامه تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل 2 عضو معلول است که از کمک بلا عوض 30 میلیون تومانی بهره مند شده اند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: 15 میلیون تومان آن را بنیاد مستضعفان، 10 میلیون بهزیستی و 5 میلیون تومان را نیز  انجمن خیرین پرداخت کرده و ما بقی سهم آورده خود مددجو بوده است.

 

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: 18 واحد مسکونی نیز مربوط به سایر خانواده های تحت پوشش که بیشتر به صورت احداثی در روستا و واحدهای آسیب دیده از سیل که در فروردین ماه 98 تخریب شده بودند است. 

 

امینی با بیان اینکه مسکم مهمترین نیاز مددجویان است، اضافه کرد: بهزیستی در این راستا فعالیت های گسترده ای دارد و از ابتدای طرح نهضت مسکن سازمان بهزیستی کشور تعداد  2 هزار و 258واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش این اداره کل  واگذار شده است.

 

کد خبر 948542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha